Amalian Helmiä

4. kesäkuuta 2013

Amalia ja tytöt -> Amalian helmiä

Joku on saattanut jo huomata blogin nimen muuttuneen. Jokunen ehti jo vauvan syntymän jälkeen sitä kysyäkkin, että miten nimen käy.
Osoite pysyy edelleen samana.
Silloin vuonna 2008 ei tullut nimeä isommin mietittyä, kun blogia perustin. Olin törmännyt tasan yhteen "lastenvaate-blogiin", jota luin ja ajattelin itsekkin mietteitä laitella muistiin omaksi iloksi ja kotiäiti päivien ratoksi. Joten sen enempiä miettimättä nimeksi tuli Amalia ja tytöt

No en ihan hirveitä miettinyt uuttakaan :) Koululainen yksi päivä kyseli minulta minun esiintymiskokemuksia.
Kerroin näyttelijä urani huipentuman olleen eskarissa Adalmiinan helmessä se Adalmiina prinsessa. Siinä jo heti särähti korvaan Adalmiina - Amalia hhhmmm...
No mutta simpukkahan hautoo helmeä, kuten minä näitä lapsiani olen tehnyt ja lapsukaiset ovat blogini päätähtiä.



2 kommenttia:

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!