Amalian Helmiä

25. helmikuuta 2011

Äidillekkin

Kun tytöt kerta saivat uudet kengät niin täytyyhän äidinkin saada.
Äiti sai lenkkarit ; ) Nekin oli puoleen hintaa, koska uudet mallit tulevat juuri kauppoihin


Entiset olivatkin yli kymmenen vuotta vanhat niin ehkä oli jo aika ostaa uudet.

Ja kun vielä kirjoitan täällä käyneeni "juoksemassa" niin
täytyy näiti sitten käyttää jatkossakin.
No jaksan minä nyt juosta yli kahden kilometrin osuuden lenkistä ja varmaan puoli kilsaa yhteen soittoon sen alun lyhtypylvään välin sijaan.

6 kommenttia:

  1. Onpa "ihana" kuulla, että en ole ainoa jolla rapa kunto. Tai minun kunnossani ei ole mitään vikaa, en vain jaksa juosta. Kävellä voin, vaikka kuinka lujaa ja pitkään, mutta juoksu ei vain luonnistu.
    Olen tehnyt uudenvuoden lupauksen, että kevään aikana nostan kuntoani, pikkuhiljaa alkaa meillä molemmilla olemaan ihanat juoksukelit :)

    Ihanaa viikonloppua teille
    Mia -Willa Oliviasta

    VastaaPoista
  2. Hienot lenkkarit! Tsemppiä juoksuharjoitteluun :)

    VastaaPoista
  3. Hianot on!
    Mun _pitäis_ kans juosta useammin. Kesäaikaan lenkkeily on jokseenkin kivempaa kuin talven pimeydessä, pakkasessa ja lumessa, joten kevättä odotellessa siinäkin asiassa... :)

    VastaaPoista
  4. Hitsit, munkin pitäisi hankkia uudet lenkkarit! Ja hei, siitä se lähtee, jostain on aloitettava. En mäkään vielä pari vuotta sitten jaksanut juosta kuin just ja just sen lyhtypylvään välin :)

    VastaaPoista
  5. Mia - se voi olla juoksu tyylistäkin kiinni ja miehen mielestä siinä että kroppa tottuu juoksuun. Hyvää viikonloppua myös teille!

    Vauhtivekadoiden äiti - ei mulla ikinä noin hienoja lenkkareita ole ollutkaan ja hyvä, että olivat alennuksessa niin näin aloitteijakin raski ostaa kunnon kengät.

    Onaha - minusta tässä on parasta se että tätä voi tehdä silloin kun sopii aikatauluun, eikä tarvi sali jäsenyyksiä yms. Minusta taas oli hyvä aloittaa näin pimeällä ; )

    VastaaPoista
  6. Marja- Minä olen muistanut tuon, että sinäkään et aluksi jaksanu ja nyt jaksat vetää maratonin!

    Mies jo innossaan puhui, että kunhan tytöt on isompia ja siinä ajassa minäkin olen saanut kuntoa lissä voidaan lenkkeillä yhdessä ... ehei minä tykkään tästä ja kävelyllä käynnistä juuri sen takia että voin tehdä sitä yksin ihan ominen ajatuksineni.

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!