Amalian Helmiä

17. helmikuuta 2011

Hilfiger

Ei ole varmaan tullut epäselväksi, että yksi lempimerkeitä on (meidän perheessä) tuo Hilfiger.
Minun pitää pukeutua töihin casualisti - haluan entisen vaaleanpunaisen pitkähihaisen polon/trikoopaidan tilalle jonkun muun värisen ja värivalikoimaan selatessa tuli vastaan nettikauppa, joka näyttäisi toimittavan myös Suomeen - ehkä näin on ollut jo kauvan mutta minä en sitä ole huomannut.
Siksipä kyselen onko kenelläkään tästä kokemusta (minä olen niin kokematon tilailija ulkomailta ; ) )



















5 kommenttia:

  1. Neule on nätti - kivan perus.
    Noi farkut on täydelliset! Tokaksi alin tunika tms. on myös tosi kiva, toki muutkin!

    VastaaPoista
  2. Kokemusta ei ole tilaamista, mutta huokailen silti näitä, meidänkin lempimerkkejä!

    VastaaPoista
  3. Voin suositella. 3 arkipäivää ja UPS:n toimittaa suoraan kotiovelle :)
    -Tina

    VastaaPoista
  4. Onaha - tuolle perusneuleelle ois käyttöä ja farkuille jos kroppa sallisi ; )

    Anni - harmillisesti moni koko oli loppu : (

    -tina täytyy kyllä testata!!

    VastaaPoista
  5. Oi kun ihania vaatteita, Hilfiger on myös mun suosikki. Muun merkkisiä farkkuja mulla ei olekaan, ne vaan istuu parhaiten mulle! Kerroppa sitten, jos tilaat että miten sujui.. :) Voisin tilata itsellekin vaikka nuo kaikki :)

    Petra

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!