Amalian Helmiä

8. tammikuuta 2012

Loppiainen

Vaikka joulua on ihana laittaa ja hössötää, niin on myös ihana siivota se pois. Harvoin olen katsellut kuusta näin loppiaiseen asti, joskus se on jopa siivottu pois ennen uutta vuotta.
Tänä vuonna koristeet olivat pääosin valkoisia, niin ne saivat olla loppiaiseen asti. Piimät pestii ikkunasta ja suolat poimittii puusta. Nyt olen nauttinut jouluttomasta kodista, ilma ylimääräisiä juttuja.


Joulusta on jäljellä pari neilikan kukkaa ja clasun huopa tabletti.

2 kommenttia:

  1. Mä hankkiuduin kuusesta eroon jo alkuviikosta ja muusta tilpehööristä. Jotakin piparirasioita on vielä esillä, ja tähdet sai jäädä ikkunaan valoa tuomaan, muuten sai kaikki mennä.

    VastaaPoista
  2. Minä olisin kans jouluvalot jättänyt, mutta olivat niin "joulusia", että riisuin nekin. Jos olisi ollut vaikka pelkkiä ledvaloja niin ne ois saanu jäädä, mutta kynttelikkö oli vähän liikaa.

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!