Amalian Helmiä

31. tammikuuta 2015

Kuvia viikon varrelta

Purin juuri kuvat kamerasta - miten olen ottanut niin vähän kuvia usean päivän aikana!!!
Nyt täytyy petrata tässä asiassa. Meillä ei mies juuri kuvaa, kun ei tykkää tuosta isosta järkkäristä ja silläpä kaivoin vanhan digipokkarin esille - parempi sekin, kun ei mitään. Tuntuu, että hetkelliset tilannekuvat ovat nykyään niin vähissä vaikka kamera on tuossa keittiön tason päässä, aina käden ulottuvilla.

 Minun 62 kaavalla ompelema jumppi on kohta pieni!
 Ikää tasan kolme viikkoa


Kummi-tätin syykyssä (vatsavaivat helpottuivat tässä asennossa)



Ensimmäinen isukin ottama tilannekuva, kun eilen illalla katsottiin Viaplayltä Onnelia ja Annelia -
ihana elokuva, suosittelen, jotenkin niin kaunista katseltavaa. Olin ajatellut selaavani keittokirjoja ja etsiväni uusia reseptejä arkiruokailuun, mutta en minä malttanutkaan niitä selata. Poika löysi nukkejen laatikosta tyttöjen vanhan vauvatutin :) Vaikka sohvalla olisi kuinka tilaa on kaikkien kyhnötettävä ihan kylkimyyryssä :)


Apua - tässä viikon aikana otetut kuvat!! Tietysti oli useampi kuva samasta tilanteesta, mutta...¨
Ensi viikolla täytyy parantaa.

1 kommentti:

  1. Tuo teidän pieni on kyllä niin suloine että vauvakuumeisella tukalat paikat ihailla pientä :)

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!