Amalian Helmiä

15. tammikuuta 2017

UuDet toppaHaalarit ja Aletusta!

-Gugguu 
-Blaa
-Reima
-Silverjungle
-Pompdelux


Piti ihan kirjoittaa itselleni muistiin, että mistä on paketteja odotettavissa. 
Kaupoille en ole ehtinyt, enkä blogia päivittämään. Sen sijaan,  jos olen päässyt istumaan työmatkoilla vänkärin penkille on voinut selata verkkokauppojen aleja.  Verkkokaupoissakin keskityin taas niihin tuttuihin ja turvallisiin. Ei paha lista silläkään katsella,  että valtaosa on suomalaisia yrityksiä.  Yksi luetuimpia postauksia on minun kotimaisten lastenvaatteiden listaus - se lista pitäisi päivittää. Tekeillä on ollut myös postaus meidän suosikkimerkeistä on ollut jo tovin tekee tekeillä.  Tämä blogihan on olevinaan joku lastenvaateblogi tai jotain sinne päin.

Kun on useampi lapsi vaatetettavana kannattaa alet hyödyntää. 
Toppavaatteet ole ostanut lähes aina vuoden vaihteessa. Mielesteni siinäkin mielessä järkevää kun yleensä näin vuoden vaihteessa on jo lunta, eikä heti haalarilla kontata kivikossa. Syksyllä jo keväällä pidettyä pukua ei niin harmita laittaa pukua ensimmäisille pakkasille, kun päiväkodin hiekkapihalla konttaavat tai mudassa möyrivät.

Pojille kotiutui Reimalta nämä Vuono haalarit. Minä jahkailin näiden ja Molon mustien Polaris haalareiden välillä - lopulta nämä vei voiton. Minä olen ihastunut vino vetskareihin ja suoriin lahkeisiin lumilukolla. Näiden kangas on jotain notkeaa ja muotoilun sanottiin olevan ergonominen. Helpolta vaikuttaa noissa puvuissa liikkua. Ihan kivasti mätsäävät tyttöjen mustiin Popdeluxin takkeihin. Näin tumma väri vaatii kuitenkin ehdottomasti heijastin hanskat.

Kunhan saan aamukahvini hörpittyä lähdemme taas ulkoilemaan tuonne pikkupakkaseen. Arki iltoina on ulkoilut viime viikolla jäneet, kun ilmat ovat olleet vähemmän ihania. Iltapäivällä suuntaammekin vielä juhlimaan syntymäpäiviä.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!