Amalian Helmiä

26. heinäkuuta 2017

Muuttuva tyyli ja kirjoitusjumin selätys

Tervehdys pitkästä aikaa!

Olen yrittänyt kolme viikkoa kirjoittaa postausta meidän asuntoautoretkestä, mutta ei se tahdo onnistua. Vielä en haluaisia blogia haudata, koska välillä tekee mieli höpöttää lastenvaatteista.
Blogi sai alkunsa yhdeksän vuotta sitten juuri tarpeesta kirjata näitä ajatuksia.

Monta eri tyyliä on matkan aikana nähty ja joskus olisikin hupaisa kerätä nämä tyylit yhteen.
Kesän aikana on siirretty sivuun viimeiset värikkäät retrovaatteet. Osaksi muutokseen on ajanut minun vuoden takainen töihin paluu ja omien vaatetarpeiden muutokset. Minun töissä ei kehtaa joustofroteemekossa viilettää. Toisaalta tytötkin alkaa olla jo niin isoja, kun menevät kuutos- ja nelosluokille, että heidänkin viimeiset retrot on siirretty syrjää. Siinä samassa on muuttunut myös poikien kaapin sisältö pyykinhuoltoteknisistä syistä. Toisaalta värikkään kaudenkin aikana isomman pojan lempiväri oli musta - hän aina valitsi mustan oli kyse tikkarista tai lippiksestä.

Tässä meidän tämän kesän tyyliä. Näillä kesäkeleillä, kun mittari hipoo juuri ja juuri kahdessakymmenessä on retket tehty pitkähihaisissa ja -lahkeisissa vaatteissa.
Maanantaina lähdettiin Ouluun perinteiselle leikkipuisto ja torikierrokselle Ebben paidoissa ja minun R-collectionin colegesta ompelemissa lökäpöksyissä. Taskupipokin on Ebben ja lepakkolippis puman.

Nyt me lähdemme mansikkaostoksille ja täyttämään kahluuallasta.




2 kommenttia:

  1. Hei. Älä ihmeessä lopeta kirjoittamista! Olen varmaan kohta pari vuotta seurannut blogiasi, mutta kommentteja en ole saanut aikaseksi🙈
    Vaikka meillä on kaksi tyttöä just teidän lasten välistä, niin kiinnostaa lukea teidän lasten vaatteista🖒
    Täällä olen tutustunut mm. Pompin vaatteisiin😀
    Jatka vain, varsinki kun nyt olette uudistaneet vaatekaappeja
    -Kati

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla :) jospa saisin pidettyä tämän kerta viikkoon postaus tahin - ieoita olisi vaikka kuinka, kun menossa kova inspiraatio kausi vaatteiden kanssa ;)

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!