Amalian Helmiä

4. toukokuuta 2013

Metsolan ysmystä


Torstaina alkoi Metsolan ystävämyynti ja kestävät sunnuntaihin asti. Vaikka manasin roikkuvani rivassa jo heti, kun liike aukeaa, mutta menimmekin vasta illalla samalla, kun menimme uimaan. Toisaalta en tiedä menetinkö jotain, kun ilmeisesti yksivärisiästä froteepaidoista oli aamullakaan enää isot koot jäljellä. No niitä isojahan tytöt pitää, mutta pojulla olisi enempi tarvetta.
Aika läjä sieltä lähti. Luulen, että valikoima olisi pitkälti samaa, kun Helsingin messuilla - kympillä yksivärisiä froteepaitoja ja housuja. Ainakin sen perusteella mitä olen messukuvissa nähnyt.

 Kankaitahan sieltä lähti, joten kurssille on päästävä! Koululainen valitsi kukkakankaan ja raitakankaan ja minä tuon pallokankaan.
Poju ei saanut nyt mitään - kädessä oli kyllä paksusta puuvillasta ommellut henkselisortsit ja froteelakki, mutta jäivät kuitenkin kauppaan.
Tytöille ruskeat kympin froteepökät ja pilkkumekot.
Siis nää pilkkumekot ovat vastaus haaveisiini.

Mikä ihana samistelu setti, eikö?
Tänään käydään Zeppeliinissä ja taidan käydä kurkkaan saisko body parikseen pöksyt.
Pilkku froteesta olisi ollut myynnissä haalarit/äggit- ihanat.
Pika reissulla huomasin myös naisille yksi värisiä Metsolan trikoo teeppareita sillaisilla liehuhihoilla ja tuubihuivinkin bongasin. 

13 kommenttia:

  1. Ihana toi kukkakangas! Mä niin toivon että nettiysmyssäkin on sitten jotain kivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vasramsti on - niillähän on eri varastot liikkeelle ja netille, että varmaan ovat erottaneet osan netille ja osan liikkeelle - uskon ja toivon niin

      Poista
  2. Toi samistelusetti on kyllä aikas ihana :) Mä oon menossa kans tänään kurkkaan, josko sieltä löytyisi meillekin jotain kivaa... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö ookkiin - mä niin ootin että pilkusta tulis mekko tai hame. Vetäse hihasta jos tunnistat ;)

      Poista
  3. Ihanat ostokset. Pilkkubodya olen moneen kertaan katsonut, ostaisinkin, ellei kuvio alkaisi zäppäämään silmissä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin huomasin, että vilisee pilkut näissä kuvissa - onneksi mulla ei livenä vilise.

      Poista
  4. Kiitos vinkistä! Mäkin kävin eilen hakemassa kuopukselle ja kummipojalle froteehousuja:) -3:n T:n äippä-

    VastaaPoista
  5. Oi, mikä ihana samistelusetti! Ite kävin liikkeessä max. 5min, enkä ostanut mitään, jee! Vaikka halpojahan nuo kangaspalat olisivat olleet, mutta matskua riittää ;) Ei muuta kuin syksyllä kansalaisopiston kurssille! Kyllä tosin tekemälläkin oppii ja blogeissa (esim. Tosimummo) on hyviä ohjeita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Setti sai vielä täydennystä, kun hain bodylle pariksi oranssit housut. Katoin sitä kurssia jo tänä syksynä, mutta ison mahan kanssa ei siitä olisi mitään tullut.

      Poista
  6. Kivat ostokset olet tehnyt! Ihana tuo samistelusetti!

    Monta kertaa olen haaveillut ja katsellut metsolan kankaita. Kunpa osaisi itse niistä jotain ommella. Pitäisi kai alkaa opettelemaan.

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!