Amalian Helmiä

2. toukokuuta 2013

Metsolan ystävämyynti

Arvatkaapa missä olen tänään kello 10?
No ei oo vaikea arvata- Metsolan ystävämyynneissä!

Tällainen mainnos pärähti tiistaina FB.ssa


Niin ja olin jo kyllä aijemmin varannut auton torstaiksi, että menen ruokaostoksille ja sillä roikun ovenkahvassa jo kympiltä, että vien muutenkin tyttären ysiksi kouluun : ) mutta sattuipa sopivasti, ettei tarvitse mitään erikoisjärjestelyjä.

Varmaan kevään uutuuksia ei tarjouksessa ole, mutta valkkailin silti omat suosikkini:



ja jos vaikka oppis ompelemaan:


Olen jo kaavoja jemmaillut ; )



4 kommenttia:

  1. Nähtiiksme ees :D? Olin kans 10 siellä! Hirvee ryysis oli kyllä ja tuntu et on koko aika jonku tiellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nähty, koska viimme hetkellä muutinkin mieleni ja mentiinkin vasta illalla uimareissun yhteydessä. En viittiny sitten jo tunteja aikasemmin julkastua postausta lähtä poistamaan, kun käytiin kuitenkin.

      Poista
    2. Okei :) Mä aattelinkin et en ainakaan äkkiseltään bongannut :)
      -titti

      Poista
  2. Metsolan vaatteet ovat ihania! :)

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!