Amalian Helmiä

9. elokuuta 2014

Kavattia

Pikaiset lauantai moikat!
Aamukahvin lomassa kävin pitkästä aikaa kurkkaamassa Campadren tarjontaa.
Sinnehän tulee päivittäin uudet alekampanjat, jotka on voimassa kolme päivää.
Siitä on nyt aikaa, kun olen sieltä tilannut. Siellä o omat osastot naisille, miehille, lapsille ja kodin jutuille.
Nyt siellä olisi hyvä kampanja lasten Kavatin kengistä. Ei ole varmasti tullut epäselväksi, että se on meidän yksi lempi kenkämerkeistä ja jopa minulla itsellänin on  kavatin kengät.


Tässä pohdin pitäisikö tuolta tilata pojalle syyskengät. Sinne oli tulossa muitakin hyviä kampanjoita mm. odd mollyltä, Timberlandin kekiä ja hunterin saappaita. Nyt siellä oli myös kiinnostava mammavaatteiden kampanja.
Jos et ole vielä Campander jäsen voit siihen liittyä vaikka minun suosittelijalinkistä, josta luonnollisesti minä hyödyn :)

2 kommenttia:

  1. Minä olen noita nilkkureita miettinyt esikoiselleni syksyksi. Miksi ne eivät toimineet? Kavat on kyllä meidänkin suosikkimerkkii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me vain sovitettiin, mutta vaikka kenkä pohjallisen mukaan sopiva, tyttö piti isona ja kengässä nousikin kantapää ylös, eli varmaan se, kun ei sitä voi mitenkään kiristää.

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!