Amalian Helmiä

14. toukokuuta 2015

Kirppistelyä osaXXXX

Taas on pitänyt tehdä löytöjä kirpputorilta! Mää oon kyllä ihan heikkona kirpputoreiluun niin ostaja kuin myyjänä. Siltikin pääosin ostan tarpeeseen sieltäkin. Entinen halkokori alkaa olla rapistunut, joten tarvittiin uusi pärekori haloille - entinen saa mennä terassille, kun siellä olevasta ei juuri pohjaa ole jälellä nimeksikkään. Hintaa korilla oli 15eur - entinen maksoi puolet enemmän vanhan tavaran kaupassa.
Sitä humputtelua oli nyt tuo pieni pussukka niittitähdellä nuoremalle tytölle (1eur), joka niin kaikesta tällaisesta tykkää. Isompi sai oman virrkkuukoukun (0,5eur) niin ei tarvii äitiltä enää lainata. Vauvan tossut (0,5eur) jo täällä vilahtikin. Ostin myös itelle uudet villasukat - määhän en kuvioneuleita ala ite värkkään, joten paras luottaa se taitavampien haltuun. Sukat maksoi 6eur - ei paljoa teko palkkaa jää.
Myös parit Pompdeluxin paidat kotiutui (3-4eur), mutta ne on jo olleet täydessä menossa ja nyt jo pyykissä.
Oletteko kirppistelleet?






4 kommenttia:

  1. Mä aina kateellisena katson kun muut tekee löytöjä. Viikoittain ollaan kyllä kierrelty kirppiksillä, mutta en mä mitään löydä. Jos jotain löydän niin sekin on ylihinnoiteltua. Lähes joka kerta tulee kyllä jotain pientä ostettuakin, mutta kaukana tosi löydöistä kyllä ovat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta täällä oulunseudulla on todella hyvä kirppistely kulttuuri

      Poista
  2. Ihana kori, vastaavaa olen hakenut joulusta asti! Edulliseen hintaan sen sait. Minä löysin pojille lisää Little People-sarjaa, mm. kolmas sarjan erilainen parkkitalo, joka pääsee kesäleikkeihin ulos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin se oli edukas. Tosiaan voisi vielä sisäleluja ulos... hmmm

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!