Amalian Helmiä

6. huhtikuuta 2009

Kirppistelyä

Minä olen nyt ihan hurahtanut tuohon kirppistelyyn, ikinä ei voi tietää mitä löytyy ja löytyykö mitään. Opsikelu aikana muistan, kun kaveri oli ahkera kirppisten kiertäjä niin minä linnottauduin nojailemaan johonkin tyhjään loosiin siksi aikaa, kun ei voinut vähempää kiinnostaa. Osansa ehkä tuolla kirppiksellä missä käyn, kun siellä on niin vähän pöytiä ja lähes kaikissa lasten juttuja ja lapsille sellainen leikkipiste, joka on tehty johonkin alkoviin jossa on pieni laita. Tänään lähti mukaan 2 eurolla eläimiä, joita olen suunnitellut hankkivani ja joilla on leikittitty nyt pari tuntia yhtä soittoa. Veeruksa poimi koriin vihreän toukan eurolla. Kruunu eurolla ja pikkuponeja pussillinen eurolla. Paita veeruskalle, joka oli kyllä kipurajoilla 3euroa, mutta se oikeastaan unohtu käteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!