Amalian Helmiä

7. huhtikuuta 2011

Hulluna

Pitihän siellä käydä, niin siis hulluilla päivillä.
Minulla oli asiaa aamulla stockan rakennnukseen, joten pika lenkki täytyi tehdä.
Eikä muuten harmittanut ehtään etten keskiviikkona mennyt, koska siellä olisi ollut vieläkin mm. Dieselin farkku ja ticketin pukuja, mutta sinne jäivät.

Mukaan lähti kuitenkin jotain, benettoni teepparit ja velourpökättimet,

tytöille lenkkarit ja itselle valokynät.

Suurinta itse hillintää aiheutti Tigerin nahkalaukku - tovi meni peilin edessä sitä ihaillessa ja jopa miehelle piti soittaa "mitä mää teen?" ja vaikka mies lupasi henkisen tuen päätän miten vaan : ) : ) jäi se sinne.
kuten jäi gantin pyyhkeet ja Greengaten kipposet

13 kommenttia:

  1. Meillä jäi harmaat Gantin pyyhkeet saamatta, kun oli loppu. Kyllä harmitti, että ei menty aikaisemmin.

    Ihanan hempeitä ja kesäisiä hullarilöytöjä. Se laukku oli kyllä kiva :).

    VastaaPoista
  2. Mulla taas lähti mukaan just ne Gantin pyyhkeet ja Green Gatet :) Tigerin laukkua ihailin myös, mutta ei se kuitenkaan ollut ihan mua se laukku. Säästyipä rahat! Katselin myös noita samoja Benettonin teeppareita, mutta en jaksanut alkaa tonkimaan enää sopivaa kokoa, joten sinne jäi.

    VastaaPoista
  3. Aarre - joo.. kävelin jo kassaa kohden, kunnes kurvasin takaisin

    Jarna . nyt voi huokasta jo helpotuksesta, kun ei edes yhtään harmita

    Saija -meillä on niitä tähtimallin pyyhkeitä, joten... ; )

    Lumina - samoista siis tykkäät, kun minäkin : ) nuo teepparit sattui ihan siihen päälle niin oli helppo nappasta mukaan matkalla.

    VastaaPoista
  4. Mutta kivat ostokset :)

    Et Saija menettänyt mitään niissä Gantin pyyhkeissä. Olivat tosi luiruja ja sen näköistä kudosta, että menevät huonoksi nopeasti (langat/silmukat jää kiinni joka paikkaan). Ja ne harmaat olivat valkoiset toiselta puolelta ja se valkoinen kuulsi rumasti sen harmaan läpi (kun ovat niin ohuita). Eli aika törkyhintaisia laatuun nähden... Mutta jos joku niitä vielä haluaa, niin ainakin Jumbossa niitä oli isot kasat vielä viidenaikaan.

    VastaaPoista
  5. Mä kanssa kattelin kaikkea noita, mutta ei sitten vaan jotenkin tarttunut mukaan, pitäiskö mitata kuume :)

    VastaaPoista
  6. anonyymi - vai on niissäkin laatu laskenu, nuo parin vuoden takaiset on vielä laadukaita. Itse en lähemmin edes katsastanut niit.

    Anni- liekkö monella tämä sama kuume, kun todella paljon heti aamusta meneviä oli vielä seuraavana päivänä jäljellä tai sitten niiden määrää oli lisätty.

    VastaaPoista
  7. Oliko greengatelta muita astioita kuin lehdessä? ja kuuluuko normaalisti stockan valikoimiin?

    VastaaPoista
  8. no aikas ihana mies! mà ostelen laukkuja vàhàn niikuin salaa, jos kysyisin mieheltà niin se sanois takuulla ettà sullahan on jo sata laukkua, et tarvii yhtààn lisàà!

    VastaaPoista
  9. Hienoa itsehillintää :)
    Mä olen myös aina välillä sovitellut ja pistänyt jopa jo ostoskoriin - ja sitten vienyt takaisin jos en ihan oikeasti tarvitse. Joskus taas on käynyt "repsahdus" ja joskus ostan tarkoituksella tulevaisuuden varalle.

    Kivoja ostoksia :)

    VastaaPoista
  10. Anonyymi - niitä oli ihan pikkupöydällinen vaikka olin ihan heti aamu kasin aikaan siellä. Siellä oli lattekuppia, isoa ja pientä kannuja, yhden kokosia lautasia ja yhen mallin kulhoa. Tuosta en kyllä tiedä myykö ne niitä normmisti?

    Anna - minulla on ehkä vähän erillainen mies tai meillä minä olen "se mies" ja kuulen taas siitä kun en laita itselleni mitään : )

    Onaha - joskus onkin sitten harmittanut jälkikäteen, että miksi minä vein sen takaisin. Nyt ei ole onneksi tätä harmista aikaan vielä tullut. Minulle tulee äärimmäisen harvoin morkkis ostetusta tavarasta (enpä muista yhtään kertaa)

    Elluu- aikas vaalianpunasta eikös vaan ; )

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!