Amalian Helmiä

1. marraskuuta 2012

sisustuttaa

Nuo hormoonit saa aikaan pesärakennusvietin. Vauvalle on oikeastaan kaikki mahdollinen valmiina, joten siihen tätä ei voi oikein purkaa. Kaapeistakaan ei löydy luurankoja, mitä voisi järjestellä : /

Meinaa sisustuttaa, mutta en oikein keksi miten?
Minulla on sellaisessa vihkossa  tarpeet, haaveet ja toiveet, niin kotiin, lapsille ja itselle.


Vihkosessa oli tarpeena uudet keittiön tuolit. En löytänyt korvaavia tuoleja, joista olisin tykännyt enemmän mitä vanhoista.
Joten maalasin kesällä ne miranolilla ja ovat taas hyvät : )



Toki kohta on joulu niin osan tarmosta saa purettua siihen.
Taidan kuitenkin lähteä silittämään tyttöjen makuuhuoneeseen toiset verhot, kaikki talon päiväpeitteet ja tyynyn pääliset olen jo tälle aamua pyöräyttänyt pyykkikoneessa.


6 kommenttia:

  1. Tuo energia on kyllä ihmeellistä :) Mulla on nyt tullut täydellinen inspiraatio kato tehdä täällä mörskässä yhtään mitään :D Tai kiinnostais tehdä remontti kun joku maksais, hih :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla taas sotii fysiikka ja psyyke - roppa ei taivu siihen mitä mieli tekisi : ) - sitten saattaapi illalla tuntea sen, että ompa tullu taas riehuttua ; )

      Poista
  2. Johtuukohan se syksystä? Nimittäin tota sisustustautia on liikenteessä vähän kaikkialla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin syksy, kuin kevät on sellaista ikaa että tekee mieli muutoksia

      Poista
  3. Ihana pöytällina, onko kerniä? Mistä???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kerniä ja ihan ikeasta ostettu - oon kyllä tykänny. Välillä pyöräyttänyt pyykkikoneessakin ja silittäny, kun just nyt roikkuu narulla.

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!