Amalian Helmiä

10. lokakuuta 2013

Mieleenpainuvin Hullujen päivien ostos?

Olimme jo sopineet miehen kanssa keskustaan lounastreffit, ajatuksena käydä samalla hulluilla päivillä. Sitten aloin jänistämään - hulluille päiville vaunujen kanssa. Minua ei muutoin ryysis ahdista, jos itsellä ei ole kiirus, mutta vaunuilla tukkona oleminen ei ehkä innosta. Nyt kuitenkin emmin, jos mentäisiin kuitenkin. Löysin ostettavaakin ja juuri perjantailta. Ostoslistallani on ollut bambu - tai merinovillakerrasto itselle. sellaisen saisi pika googlausen perusteella hulluilta lähes puoleen hintaan.

Eilen radiossa kyseltiin mieleen painuvinta "alepäivien tmv." ostosta. Itse aloin miettimään mitä olenkaan hulluilta päiviltä vuosien saatossa ostanut. Mieleen tuli ensimmäisenä tyttöjen turvavyö istuimet - ovat olleet kovassa käytössä ja aika hyvin säästinkin, mutta olihan se ostosreissu. Nuorempi oli vielä alle vuosikas ja oli vaunuissa. Toinen seisomalaudalla ja sitten koitat roudata kahta isoa turvavyöistuinta. Olin kuvitellu ajavani yltiöpositiivisenä auton parkkihalliin ja hurauttavani suoraa hissillä lastenosastolle ja pois. Nytkin olisi ollut tarve turvaisstuimelle, mutta ei ollut sellaisia myynnissä.

Jotain muutakin vuosia myynnissä ollutta oli poistunut. Gantit pyyhkeitä en enää löytänyt kuvastosta. Ne on toinen joita olen pariinkin otteeseen hulluilta hakenut ja mieleen ovat jääneet. 
Lisäksi Klippotekin kuivashamppoota saa mies minulle hakea. Neljällä purkilla pärjää puolivuotta. Montaa muuta kalliimpaa kuiva shamppoota olen testannut, mutta palaan aina tuohon. Jos voi sanoa niin en tule ilman sitä toimeen on se vaan niin helpottava tökötti näiden liukkaiden hiusten kanssa. Hiuksista tulee paljon helpommin käsiteltävät.

Niin ja onhan Longchampin käsilaukkunukin hulluilta päiviltä ja hyvä laukku on ollutkin. Ekaa kertaa taisi olla hullut päivät myös sunnuntaina ja päätettiin mennä kaupungille syömään ja katsastaan hullut päivät. Eipä oltu ennen aukeamisen aikaan siellä oltukkaan. Sovittiin, että minä kipaisen tyttöjen kanssa hakemassa laukun ja isukki burberryn paidat tytöille ja sitten syömään. Kauheeta kiirettä en pitänyt ja melkein jäinkin ilman laukkua. Sain kuitenkin viimeisen napattua itselleni. Mies olikin ollut huuli pyöreänä siellä lastenosastolla - eli ei mitään jakoja niihin paitoihin. Me oltiin luultu, että vain lentojen takia juostaan.
Vielä ei ole tullut sellaista tavaraa vastaan, että juoksisin, mutta monesti olen aamulla siellä ollut, kun niin kätevä töihin mennessä piipahtaa. Eilen oli aamulla ollut keskusta tukossa ja keskustaan töihin menijöillä taisi työmatkalla kestää normaalia kauemmin.

No lisätää tähän vaikka kuva siitä kerrastosta :)


4 kommenttia:

  1. Block-lamppu, josta olen jo kauan haaveillut. Eilen tilasin hyvällä alennuksella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en olekkaan netti ostamista hulluilta vielä kokeillutkaan

      Poista
  2. Gantin pyyhkeet oli sivulla 155 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti tähän vastasin.? Niin harmi, kun heitin kuvastoon jo pois ois voinu kattoa miten ne siellä oli

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!