Amalian Helmiä

23. syyskuuta 2016

Mitä kuuluu

Minulla ei ole mitään aihetta mistä kirjoittaa (ehkä aiheita olisi, mutta ei tarpeeksi kapasitettia muuten) Silti teki mieli tulla tänne jotain kertomaan, kun lapset nukkuu ja on hetki omaa aikaa, eikä tarvitse ajatella aamuherätystä.


Tällä viikolla saikin herätä aikaisin, kun vihdoinkin teimme miehen kanssa yhteisen Helsingin reissun. Herätys oli aamulla ennen viittä ja kotiuduttiin yhdeksän jälkeen. Yhdessä saimme olla tasan matkat kotoa kentälle ja takaisin, sekä molemmissa päissä kentällä odotteluajat... Koneessakin saatiin istua peräkkäisillä penkeillä. Ei siis ollut kyseessä lomamatka.

Minä taisin saada koneessa flunssan tai ainakin kipuileva kurkku antaisi siitä viitteitä.
Viikonlopulle ei ollut suurempia suunnitelmia, joten kuvittelin perkaavani vihdoin kirppiskamat kasaan. Jospa flunssa ei veisi kaikkia voimia. Pojilla on ensi viikolla päiväkodissa valokuvaus ja täytyisi valita vaatteet sinne - kivat, siistit vaatteet, mutta ei liian hienot.

Arki alkaa hahmottumaan ja kalenteriin olen saanut merkattua aikaa ystävillekkin.
Jos arki pysyy paketissa, voisin kirjoitella millä keinoin. Kodinhoito huoneen tehostusremppa alkaa olla valmis ja siitäkin voisin kertoa, sekä monta otsikkoa olen jo kirjannut bloggeriin muistiin, kun ehtisi taas kuvaamaan. Vaikka ensi viikolla on tiedossa taas yksi etelän matka ja taisipa olla seuraavallakin viikolla. 

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!