Amalian Helmiä

8. maaliskuuta 2009

hiihdellen

Vietimme pidennetyn viikonlopun mökillä. Onneksi säät suosivat ja pystyimme olemaan paljon ulkona.
Reissussa rähjääntyyn ja on ihana palata kotiin. Kotona odotti hääkutsu - jipii häät on suomenlinnassa ja tämä mamma pääsee Helsinkiin samalla ostoksille!! Mies oli myös heti sieltä mieltä, että menemme sinne jo perjantaina. Luin jokin aika sitten blogia jossa oli hienosti kerrottu Helsingin lastenvaateliikeista ja mistä ne löytyy... nyt vaan täytyis löytää se ja merkkailla karttaan sijainnit. Torstaina soittelivat Pentikiltä, että olivat saaneet hommattua minulle haaveilemani kaapin. Jo viime kesänä se meni ohi suuni ja se on vaivannut minua. Kappi tulee lasten leikkihuoneeseen ja sopii täydellisesti kunnostusta odottavan paripulpetin kanssa.



5 kommenttia:

  1. Kiva juttu, tervetuloa Helsinkiin!

    VastaaPoista
  2. Kiitos... vielä, kun löytäsin se bloggauksen niistä helsingin lastenvaate liikkeistä. Vinkkejä otetaan vastaan. Haluan käydä ainakin zaralla - mistä löytyis minymon ja phister & philinan vaatteita ym sen tyylisiä???

    VastaaPoista
  3. niin ja vielä löytyykö mistään cup cakea ja mini a tyrea - vai onko ainoo mahdollisuus tilata netistä...

    VastaaPoista
  4. Se lastenkauppabloggaus löytyy Kaisastiinan garderobi-blogista.

    VastaaPoista
  5. Suurkiitos Rouva Huvikumpu!! Minä oon tunti tolokulla kahlannu blogeja!

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!