Amalian Helmiä

20. helmikuuta 2010

muffinit

Pakkanen hipoo edelleen kolmeakymmentä ja ulos ei ole menemistä. Olen koittanut vältellä leipomista, jonkunhan ne on syötävä. Kaveri oli testannut princess Lillifeen muffineita - jotka on helppo toteuttaa lasten kanssa. Nooh... terkkuja vaan Tiialle, että enhän minä muistanut katsoa olisiko niitä kaupassa ollut. Etsin muffinireseptin jossa aineet vain sekoitetaan, eli ei vispausta tai vatkausta ja annoin tytöille vapaat kädet...


itse mittasivat jauhot, minun vain ohjeistaessa monta laitetaan... nooh leivinjauheen mittasin ja munat rikoin.
Hyvältähän ne maistui... hieman ehkä kaakausia.





uuni päälle
ja leivonnan ehdottomasti paras osuus, kupin rappaus ja tässä syntyi suurimmat kinat.

4 kommenttia:

  1. Nam, herkullisen näköisiä - ja ihania leipureita :) Meillä tyttöjen synttäreillä huomasin, että kaikki pikkuvieraat söivät muffinsin eli tästä lähtien meilläkin leivotaan muffinseja / cupcakeseja kaikkiin juhliin :)

    Mun on monesti pitänyt kehua, että teillä on kivan näköinen keittiö!

    VastaaPoista
  2. Hei, ihanat leipurit! Ja muns kun oli hyvännäköisiä muffineja! -Tiina

    VastaaPoista
  3. Marja - taisin sun blogiin kommentoidakkin ettei meidänkään juhliin tule kakkua vaan muffinsseja - ne tosiaan näyttää uppoovan lapsiin.
    Kiitos keittiö kehuista - ajatonta, helppohoitoista ja valoisaa siitä koitettiin tehdä.

    Tiina - siittä vaan paha, kun tulee äipänkin noita syötyä ; )

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!