Amalian Helmiä

13. huhtikuuta 2010

Hullut

Huommenna alkaa hullut päivät ja sehän on puheen aiheena jopa perhekerhossa.
Kerhon ja ruuan päälle voipi äiti keskittyäkkin hullareiden kuvastoon, ennen kun rynnistämme pihalle nauttimaan auringosta.
En vielä tiedä menenkö yhtenäkään päivänä tai ehkä sunnuntaina ennen synttärikutsuja.


Keskiviikkona olisi kyllä gantin pyyhkeitä (joita olisi pitänyt ainakin viimme vuonna mennä noutamaan heti kun ovet aukeaa), kivoja paitoja äidille ja hupparikin, tytöille ois hilfigerin teepparit.



Torstaista lauantaihin löyty poimittavia tai erityisesti silmään pistäviä vain nämä: tortaina MOPin tunika, perjantain trenssi ja lauantaina kiva neule.


Nämä artikan aterimet kans poimin. Itsellä näitä löytyy jo tusina, mutta minä ainakin olen maksanut yli 200 puolesta tusinastaja per aterin tässä sais neljä per aterin  niin reilulla satkulla.



Sunnuntain voi olla, että käydäänkin hulluttelemassa ja silloin vois vaikka koriin naukkia nämä



ja tytöille nämä - ei merkin takia vaan olen jo kotvan haaveillut tuommoisista kyynerpaikkaisista paidoista!


Nämäkin olisi sunnuntaina vaan viimme kesänä minun sinivalko-vaihe sisustuksessa kesti varmaan alle kuukauden ja pöytäliina, keittiöpyyhettä, sisustutyynyä löytyy kaapista lähes pistämättömänä ennestään...

Aijotteko rynnistää hulluille?

3 kommenttia:

  1. Perjantaina tai lauantaina jos piipahtaisin siellä. Minä päivänä se ticketin asu muuten oli? oli vielä reiman haalarin kanssa samana päivänä! Katsotaan, hilifigerin teeppari ja tuo burren paita kiehtois... Pitää vielä noita benettoneita hakea, ne vaaleanvihreät housut likalle, en tiedä osaanko edes niitä meillä käyttää.

    VastaaPoista
  2. Mun pitikin postata samasta aiheesta, osa on samoja kun meillekin tulossa;)

    VastaaPoista
  3. Pipsukka - olikohan ticketit heti huommenna. varmaan menisin huommenna likkojen kanssa jos ei olisi epen kerhopäivä.

    Anni - tää oli aika kökkö postaus, kun ei aivot toimi - tulipahan nyt pistettyä muistiin jotakin, vaikka monta tsekkaamisen arvosta unohtukin.

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!