Amalian Helmiä

30. joulukuuta 2012

Joulu pois

Käykö muille niin, että jo välipäivinä olisi valmis siivoamaan joulukoristeet pois?
Pikku hiljaa olen tässä poiminut jo koristeita takaisin laatikkoon, ihan pikku hiljaa vain.
Samalla alkaa sisustuttamaan ja tekisi mieli laittaa jotain uutta.


Kuten moni muukin olen aivan ihastunut tähän Pandora mattoon ja toisaalta jo nuo hapsu matot alkaa tympimään. Toimituskuluttomuus sai minut tilaamaan nuo H&M.llä tarjouksessa olevat tyynyn päälliset. Tuon lintuverhon tilasin jo Ellokselta ja odottaa paikkaa. Laittaakko olkkariin vai tyttöjen huoneeseen. Tyttöjen makkari kaipaisi kyllä päivitystä. 



1 kommentti:

  1. Jep, mulla on aina tämä sama - haluan joulusta eroon heti välipäivien jälkeen! Siksi laitankin joulua ajoissa, että ehdin nauttimaan siitä. Ja ei johdu siitä että laittaisin liian ajoissa joulun kotiin, se on vaan niin ollut mulla aina.

    Ja tekee tosiaan mieli laittaa jotain uutta kotiin! Ja mielellään ihan väritön koti ja sitten muutaman kuukauden päästä on sitten kiva laittaa kevättä kotiin. :)

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!