Amalian Helmiä

25. marraskuuta 2010

Pienenä

K haastoi minut kertomaan lapsuudesta, kiitoksia haasteesta!


1. Mitä vastasit pienenä kysymykseen « Mikä sinusta tulee isona?

Kätilö, kunnes tajusin ettei se ole vain pienten vauvojen hoitoa. Olenkin sanonut minulla olleen vauvakuumeen viisi vuotiaasta. Toinen pitkään ollut haave oli OJO.n pääjohtaja... olin kyllä kyseisen yhtiön myöhemmin ostaneissa yrityksissä kuusi kesää töissä, mutta ei ole kesäharjoittelijaa kummenpaa uraa siellä tullut luotua.



2. Mitkä olivat sarjakuvien/piirrettyjen lemppareitasi?

Tao tao - sunnuntaisin ei voinut olla pois kotoa ja kylästä piti siihen mennessä ehtiä kotiin



3. Lempileikkejäsi?

Minä olen hyvin vähän leikkinyt leluilla ja siksi varmaan nuken vaunut, nuket ja ponitalokin ovat jääneet meidän tytöille lähes uuden veroisina. Ulkona oltiin valtavasti heppaleikeissa, kiipeilemässä ja majoja rakentamassa.



5. Mistä urheilusta pidit/harrastit?

Harrastin enemmän musiikki juttuja mm. soitin kannelta, selloa ja haitaria, mutta uimassa kävin säännöllisesti ja jazzbaletiksi taidettiin nimittään naisvoimistelijoiden jumppaa : ). Kaikkea pelatiin yhtiön lasten voimin.


6. Ensimmäinen musiikki-idolisi ?

Raptori ja sen jälkeen Klamydia, että semmonen musiikkimaku minulla


4. Parhaat synttärisi ja miksi?

Minun synttärit on keskikesällä joten mitään kokoluokan kemuja ei ikinä ollut : ( juhlissä oli naapuristosta niitä lapsia jotka eivät sattuneet reissussa olemaan. Olleksi veli on sitten syntynyt joulun välipäivinä, ettei olisi tarvinnut olla kade.

7. Paras joululahjasi/ muu lahja, jonka olet saanut?

Varmaan leivänpaahdiin 9 vuotiaana - toivoin sitä niin hartaasti!

8. Mitä olisit halunnut elämässäsi tehdä, jota et vielä ole tehnyt?

Saada paaaljon lapsia, mutta olen saanut aikaiseksi vain kaksi : (


Lähes kaikki lapsuuden kuvat ovat öidilläni, mutta pari aiheeseen liittyvää satuin löytämään.


Olisikohan 7- vuotis synttärit

Tässä muistelen olleen ammattihaaveet mielessä, kun voimalaitosta peukulla osoitan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!