Amalian Helmiä

17. elokuuta 2009

leikkimökki

Ihanaa keskiviikkona meille kotiutuu leikkimökki, niin kauvan ja hartaasti odotettu! Minulla itselläni ei ole lapsena ollut mahdollisuutta tähän ihanaiseen kapistuukseen niin olen varmaan enemmän tohkeissani, kuin tytöt : ) Sinne viedään ainakin tämä sänky, tosin pitää se talveksi sisälle tuoda (ei ottanut kuva kääntyäkseen)
Näitä tekstiilejä olen jemmannut sen kymmenen vuotta jos joskus leikkimökin saisin. Nämä olivat aikoinaan opsikelu kämppäni köökissä ja muuta tekstiilit ovat menneet jo kiertoon tai muuten mananmaille, mutta nämä ovat kulkeneet mukana. Lisäksi haen mummolan aitassa odottavan sinisen räsymaton, joka sekin oli boksini keittiössä.

Tämä hirvitys piilottelee autotallissa ja jos saisin maalattua niin ehkä voisin sen leikkimökkiin kelpuuttaa, jos sais ikeasta ostettua noita sinisiä lootia siihen


Ikeasta myös nämä, kun alunperin leikkimökkiin anopin tekemiä sienijakkaroita en kyllä raaski piha käyttöön antaa. Ikean sivuja selatessa huomasin uutuutena tällaisen lastenkeittiön - aika kiva, mutta oli suunnitellut leikkimökkiin rakentavani keittiön jostain vanhasta kaapista, johon upotan pesuvadin ja maalailen. aluksi viemme sinne tuon muovikeittiön. Lisäksi keväällä löytämäni seinähyllykkö saa väriä pintaansa ja pääsee kantamaan tyttöjen astioita















3 kommenttia:

  1. Mä taidan olla myös enemmän innoissanu meidän leikkimökistä kun meidän lapset.
    Itse lapsena aina haaveilin leikkimökistä, mut en koskaan saanut kun asuttiin kerrostalossa.

    Kiva tuo leikkikeittiö.

    VastaaPoista
  2. Toivoisin myös tyttöjen olevan kiinnostuneita ja kovasti odottavat. Mummolassa tädin vanhassa mökissä saattavat tolskata lähes päivän yhteen menoon, mutta mikäpä ei ois kylässä mielenkiintosempaan kuin kotona...

    VastaaPoista
  3. Mullakaan ei ole itselläni ollut leikkimökkiä ja kuinka paljon mä olen sellaisesta haaveillut nyt kun olisi oma piha. Mies ei vaan oikein lämpee ajatuksesta tehdä pojalle tuollaista ihanaa, pitäisi kuulema olla maja puussa tai jotain, mites mä sitä sitten sisustan =D

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!