Amalian Helmiä

31. elokuuta 2012

liitutaulutarjotin


Toinen viikonloppuna valmiiksi saamani tuunaus oli liitutaulutarjotin. Tämä projekti odotti koko kevään kodinhoitohuoneen pöydällä, enemmän virtaa tälle mammalle - ja nythän sitä löytyy.



Tytöt veivät minun keittiön liitutaulun koululeikkeihinsä,  joten keittiössä oli  liitutaulun paikka vapaana. Tätä rumaa tarjotinta ei juuri tullut käytettynä joten liitutaulu spayta vaan päälle.




Mitäköhän minä seuraavaksi rassaisin - tyttöjen koulupöydän tuolitkin ovat lähes valmiit.

6 kommenttia:

  1. Täälläkin on liitutaulumaalin kanssa tehty suorastaan pieniä ihmeitä. Loistavaa tavaraa! Hieno tuunaus. :)

    VastaaPoista
  2. Hauska idea.Mistä tuota liitusprayta saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen tosiaan ostanut sen jo aikaaaa sitten, mutta en jaksanu alkuraskaudessa tehäkkään mittän, mutta muistelen, että Bauhaussista olisin sen ostanu

      Poista
  3. LiitutauluSPRAYtä? Mistä semmosta saa ja minkälaisen hintalapun kera?

    TOSI kiva idea meinaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa jo laitoinkin Mirvalle, että muistelen Bauhaussista ostaneen - hinnasta ei ole, kun sellainen muistikuva, että litra hintaa liitutaulumaaliin vertasin ja ois tämä ollu halvempaa - valehtelisinkohan hirveesti jos heitän reilun kympin maksaneen :/

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!