Amalian Helmiä

17. elokuuta 2012

Mammavaatteita

Olen selvinnyt raskauksistani aika harvoilla mammavaate hankinnoilla.
Yhdet farkut löytyy ennestään jemmasta, joita en ole vielä jalkaani vetännyt.
Kiva kun on vielä ainakin tämän viikon ollut lämmintä niin on voinut turvautua mekkoihin.
Lomat on loppu, mutta töihin varmaan passais vaikka säkki päällä.


Nämä maxi mekot on ihania - peittää jalat jos ovat turvoksissa.



Crocsit on olleet kesä pidetyimmät kengät - yleensä minulla on aina korot, mutta niitä en ole viitsinyt edes esille ottaa.


Espritin trikoomekko venyy ja paukkuu ja ihanasti saa vyöllä korostettua massua.



vanhat tunikat menee vielä kauvan.
Nämä henkkiksen mamma tregginssit on ainoa oikea mammavaate hankinta ja ovat ihanan tuntuiset jalassa.
Joo ja minä en seuraa muotia, mutta tulipahan massun takia kuvailtua - viikkoja muistaakseni 27, melko pallero jo


4 kommenttia:

  1. Voi, ihana vauvamaha! Kivoja vaatteita sulla, kesä on kyllä siitä ihanaa aikaa olla raskaana, että mekoilla pärjää hyvin. Kaksi viimeistä raskauttta menikin niin, että olin viimeisilläni talvella-alkukeväästä. Voi sitä vaatteiden määrää, mitä piti hankkia :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meidän tytöt on syntyneet toukokuussa, mutta parillä housuilla mentiin silloinkin. paidoista tais jo silloin löytyä jotain pitempiä niin peitti mahan, mutta nythän niitä oli kaappi pullollaan valmiiksi. Mitä ehkä tarviin voi olla mammaleggarit ja luulen nyt tarvivani tukivyön, kun eri tavalla kivee maha.

      Poista
  2. Niin soma massu :) Mä olen niin lyhyt, että vauvamaha on 4x ollut ihan valtava eteenpäin suuntautuva megaohjus! JOten mammavaatteita olen tarvinnut - ei toivoakaan että normaalit housut olis menneet. Normipaitoja käytin kyllä silleen, että peittivät puoli mahaa, ja loppu oli verhottu alla olevalla mamma-topilla ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas tuota selkää riittää vaikka kuin ja kohtu on todella taakse päin kallistunut - lääkärit aina siitä mainitsee. Mutta nyt tää maha on jo melkeen yhtä iso kun tytöillä viimesillään,mutta olenhan paljon vanhempi ja vatsan seudulla ennestään enempi tavaraa.

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!