Amalian Helmiä

16. elokuuta 2012

Uusin heikkouteni


Taas tuli käytyä kirppiksellä. Minähän laukkaan siellä nykyään yhtenään.

Käteen tarttui sieltä vauvalle body ja froteehousut, jotte pääse samistelemaan tyttöjen metsolan pökien kanssa. Nämä on kyllä tutan. Mustat pökät on FB.n ommeltujen vaatteiden kirppikseltä. 
Esikoinen ihastui alla olevaan kankaaseen ja pitihän se ostaa vaikken osaakkaan ommella : ) 

Olen jotenkin ihan hurahtanut tällaisiin retrohtaviin maan läheisiin väreihin. Vaikka toisena päivänä haluaisin kaikkea ihanan romanttista creamia, wheattia, noa noa ja sen tyylistä. Tai sitten ylihuomenna jo klassista, huoh niin paljon kaikkea ihanaa. Meillä menee koti ihan samalla tavalla löytyy 50-luvun kalusteita, hiukan ehkä romanttista ja toisessa kulmassa modernia- kaikki sulassa sovussa. Omasta kaapistakin sattuu päälle joskus rimpsua cramia, toisena klassista ganttia, sekä hilfigeriä ja sitten saattaakkin olla päällä vaikka metsolan mekko. Voi kun olisikin joku yksi suosikki.
Vaaville täytyy seuraavaksi saada jotain hempean vaaleanpunaista- tai sinistä - hempeetä.

Onko muissa tällaisia tuuliviirejä? 

6 kommenttia:

  1. Täällä toinen tuuliviiri! Vauvan vaatteissa olen kyllä tasaisen mieltynyt värikkääseen uusretroiluun, mutta tytöltä löytyy värikkäiden retrojen lisäksi hempeämpiäkin sävyjä, rimpsuja sekä myöskin mustaa ja klassisia leikkauksia. Omasta vaatekaapista löytyy värikkäitä legginsejä ja toisena päivänä taas pukeudun froteemekkoon tai asiallisiin "insinöörinvaatteisisiin". Koti on myös yhdenlainen sekamelska perittyä, tuunattua, klassikoita, muovia ja värejä. Toivon sen viestivät minun olevan moniulotteinen persoona, pelkään että se tarkoittaa minun olevan vain ailahtelevainen, tyylitön ja huono päättämään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samaa minä juuri pelkään, että ulos päin näittääkin joltain sekamelskalta tyylittömältä? Ehkä sitä on sitten huonopäättämään toisaalta on päivän selvää, että joku tietty juttu on sitä tiettyä tyyliä ja vaikka vaatteissa tiettyyn paikkaan laitetaan tietyn tyyliset vaatteet - esim ei meillä juhliin mennä froteemekoissa jne. Sovitaan että ollan niitä moniulotteisia ; )
      Heh miten miellät insinöörivaatteet - minulla tulee mieleen villapaita survottuna korkea vyötäröisten farkkujen sisään tmv... ei sillä olen itse insinööri : D : D

      Poista
  2. Olen juuri samanlainen ;). Tuuliviiriys on ihan sallittua ja ihanaa, elämä ei ole tylsää tosin ei halpaakaan ;)

    Katami

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kaikki näyttää kauniilta. Minä koitan pitää sen materiamassan kuitenkin tietyssä määräss ja uusin harvoin mitään. Meillä esikoisesta huomata äidin opit - kaikea ei tarvi montaa kappaletta ja kaikkea voi haluta, muttei sitä saa - myös näihin tyyleihin se joku päivä selitti, että kouluun tällaiset vaatteet, juhliin tällaiset ja kaveri synttäreille hän voisi laitta tämän tyylisen : )

      Poista
  3. Omapas niin poikamaisia värejä:) Mitäs tykkäsit meandin uudesta mallistosta? Mua niin harmittaa, ettei kuopukselle voi enää ostaa bodeja ja haalareita...pöllöt ois södejä! t. 3:n T:n äippä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyttöjen vaatteitahan meiltä jo löytyy, joten pitäähän sitä varautua. Ei sillä mieluummin tytölle poikamaista, kun pojalle tyttömäistä ; )
      Mulla ois ens tiistaina kutsuille meno ja koitin katella sillä silmällä, että mitä voi tilata. Ensi näkemältä ei tytöille ollut mitään "tuon haluan", mutta vauvalle ois voinu ottaa vaikka mitä - vaikka sen haalarin ja bodyissakin oli ihania, mutta kuinka kovasti tässä tohtii etukäteen ostella...

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!