Amalian Helmiä

26. tammikuuta 2011

Rabalder

Yksi Luulajan ostos oli vielä esittelemättä, jotka olivat mielestäni ehdottomasti ihanimmat ostokset.
Rabalderin neulemekot - hmm taas lisäystä meidän neulemekko valikoimaan.
Harmitti, kun oli juuri ehtinyt Po.Pista ostaa läjän tavaraa - olisin voinut tuolta ostaa vaikka kuinka paljon.
Onneksi asiaa hidasti se ettei enään löytynyt kokoja. Toisaalta siellä oli juuri alennusmyynnit, joten raskin ostaa itsellekkin samanlaisen neulemekon.







Tämä minun sekalainen blogi on ollut nyt hyvin lastenvaate painotteinen.
Kevään tullen ja auringonkin pilkistäessä alkaa minussa herämään kyllä se sisustuskärpänenkin.

6 kommenttia:

  1. Heippa, *hih* mua kyllä hymyillyttää kun teitä kolmosia katson :) Saapi nähdä miten sitä tulee pukemaan lapsiaan nyt kun tuo kakkonen on tulossa, riippuu paljolti toki siitä että kumpi tulee.. Mutta että vielä itselle samanlaista. Nää. Samantyylistä saa kyllä sitten olla. -Tiina

    VastaaPoista
  2. Ihanat neuleet teillä. Äitiki päässy kuviin :)

    VastaaPoista
  3. Tiina - minä en kyllä aijo pitää tuota yhtä aikaa. Naisten malli oli vaan niin hyvässä alessa ja ihana, että oli ihan pakko ostaa. Tytöt kävi ne päällä synttäreillä ja minä vetäisin sen vain kuvia varten päälle : ). Minä joskus vannoin etten pue tyttöjä samallalailla vaan kuinkas kävikään - tosin nyt koitan päästä siitä irti, mutta mitä teet kun joku yli ihana vaate tulee vastaan, kummalle ostan? tosin nyt noita Rabalberin sivuja selatessa mietin, että miksi en ostanut vaikka epelle neule takkia, kun ei ole mekko tyyppejä... ei sitä aina hoksaa.

    Johanna - Joo, ei onnistu minusta kuvat ; )

    VastaaPoista
  4. Kolmoset tosiaan, aivan ihanat ostokset, niinkuin muutkin jutut ovat olleet!

    VastaaPoista
  5. Aivan ihanan näköinen neule, juuri minun makuuni :) Istui tytöillekin kivasti päälle.
    Itse olen vasta innostunut neuleista ja mekoista :)

    VastaaPoista
  6. Anni - tuonne pitää kyllä päästä toistenkin.

    Henna - Itse tykkäsin tuosta kuviosta niin ja ne on tosi hyvä laatuista neulosta, joka ei tietty näy kuvissa. Meille noita on jo jokunen kertynyt : )

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!