Amalian Helmiä

7. maaliskuuta 2014

Tuunataan

Jos aurinko saa aikaan sisustuttamisen, niin minua alkaa myös tuunauttamaan tai pitäisi päästä näpertelemään.
Sisätiloissa ei ole oikeastaan mahdollistakaan tehdä mitään.

Listalla olevia projekteja:

Poju laittoi palasiksi äidin ihanimmat kynttiläkipot (minun itseni mielestä siis).
Eli täytyisi spreijata uudet kukkapurkit kupeiksi.

Betonipussi odottaa vettä ja sekoitusta.
Yhden kerran ehdin testata ja nyt on muotteja tullut talven aikana kerättyä ja ideoita haudottua.

Viime kesänä nikkaroimani puutarhakalusteet ovat hengitelleet talven ja nyt voisi niihin sutia vähän väriä.

Minun "wanna be string-hylly" odottaa hiontaa ja uutta maalia.

Vino pino tekstiilejä ja tekstiiliväri odottavat värjäytymistä.

Kaksi kirppislöytö kuppia haluaisivat sisään steriinia ja sydänlankaa.



Mistä aloittaisin?




2 kommenttia:

  1. Kivoja ideoita! Mulla on kans pari tuunausta mielessä, katotaan saanko ennen kesää valmiiksi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäs päättää mistä aloittaa- tuo aika niin rajallista, kun pitäisi kaikki ehtiä tekemään pojan päiväunien aikaan.

      Poista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!