Amalian Helmiä

20. tammikuuta 2012

Ongelmia bloggerissa??

Onko mulla ongelmia toisten blogien lukemisessa?
mennessäni lukemaan blogia näyttää se hetken blogin, mutta kohta ruutu pamahtaa valkoiseksi?!?
Tämä näyttää lisääntyvän. Aluksi se oli kahdessa lukemasani blogissa (toinen suljettu ja ajattelin johtuvan siitä). Nyt näyttää vaikka kuin tämä lukeminen temppuilevan!!!

Mainitsen myös tämän, että jos kommenttiloota aukeaa tekstin alle, en pysty kommentoimaan - välillä jopa anonyyminä kommentointi tökkinyt sellaisiin blogeihin?!?

11 kommenttia:

  1. Heippa onko sulla mikä selaimena? IE? Sen kanssa on vissiin ollut hieman ongelmia päästä kommentoimaan/lukemaan kommentteja, jossei blogin kommentti-ikkuna nouse omaksi ikkunakseen. Ongelma poistunee siis vaihtamalla selainta (Firefo, Chrome..) :).

    VastaaPoista
  2. Ei ole ainakaan vielä ollut tuollaista ongelmaa.

    VastaaPoista
  3. Marika - no joo IE.tä olen käyttänyt, vaikka koti koneella on CHromekin - täytyypä alkaa käyttään sitä.

    VastaaPoista
  4. Komppaan muita myös, että IE on varmaan se osasyyllinen. Muiden kanssa olen onnistunut nyt kyllä kommentoimaan, mutta edes omaan blogiin IE ei anna laittaa mitään :(

    VastaaPoista
  5. Saman olen itse huomannut, kokeilin Firefoxia ja sen jälkeen onkin toiminut ihan hyvin, eli IE:ssä oli vika.

    VastaaPoista
  6. Täällä tyhmeliini kyselee, että miten sen selaimen voi sitten vaihtaa? Miten sen IE:n saa pois? Minäkään en pysty kaikissa blogeissa kommentteja lukemaan vaan ruutu tosiaan pamahtaa valkoiseksi.

    T. tyhmä anonyymi :)

    VastaaPoista
  7. Mulla toimii, selain Firefox.

    VastaaPoista
  8. Minulla käytössä firefox ja juuri samat ongelmat. :(

    VastaaPoista
  9. Minulla myös tota ongelmaa että ruutu pamahtaa valkoiseksi. IE:tä käytän. Eiköhön tuo ole pois menevä ongelma kun vasta nyt ilmaantunut.

    VastaaPoista
  10. Hei,

    Joko myit ne jonathanit? Mitä kokoa ne on? Voisin olla kiinnostunut :)

    -Ira-

    VastaaPoista
  11. Olen kuullu paljon puhetta, että IE takkuaa ja mies ihmettelee miksi sitä käytän, mutta siellä on kaikki suosikit ja kirjan merkit. Täytyy nyt koittaa välillä käyttää tätä Chromea (?). Lähenkin testaan pääsenkö lukemaan niitä "valkoisia Blogeja"

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!