Amalian Helmiä

3. helmikuuta 2014

Topat käytössä

Minähän olen kertonut siitä, kun tytöt ei meinaa pukea Pompdeluxin toppavaatteita.
Kuinka ollaan käyty keskusteluja siitä, että yhdessä on ne valittu, kuinka menee rahaa hukkaan jne.
Nyt vuoden vaihteen jälkeen tytöt ovat ihan omatoimisesti kuitenkin valinneet nämä topat päällensä.
Esikoinen muistelikin, että viimme talvena oli sama homma Po.Pin  pukujen kanssa. 
Ensi talvea odottaa taas uusi malli - ne reiman takit. Mitenköhän reiman takkien kanssa käy?
Onko teillä hitaasti syttyvää porukkaa.
Huomasin, että meillä mennään vuoro vuosin harmoonisten/romanttisten - värikkäiden/sporttisten toppavaatteiden kanssa. Ensi vuonna punaiset reimat (keltainen lähti palautukseen), nyt harmaat Pompdeluxit, viime vuonna punaista Po.Pia ja sitä ennen Cupcaken puvut, sitä ennen taisi olla reimat pinkit haalarit





Minä olen ihan super tyytyväinen näihin, kauniit katsella, hyvät tekniset ominaisuudet ja edukkaat verrattuna muihin vastaaviin.
Odotan innolla näkeväni uuden Pompdeluxin malliston tekniset välikausivaatteet.

PS. Tinttulakkien arvontaan voi osallistua vielä tänään!

5 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat !


    Harmaa väri on kans kiva ja käytännöllinen ! Onneksi suostuivat käyttämään ;)


    Kivaa viikon alkua !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä minäkin tilatessa ajattelin, että sopii kaiken kanssa,eikä näy lika heti.

      Poista
  2. Minä tilasin tuon takin esikoiselle puoleen hintaan ensi talvea odottamaan. Kiva tietää, että on ollut hyvälaatuinen!

    VastaaPoista
  3. Suloisia kuvia! :)

    VastaaPoista

Jokainen jätetty kommentti on suuri ilo minulle!